/  SEO Shift PLUS Content Shift

SEO SHIFT
Jak zwiększyć bezpłatny ruch na strony? NA STAŁE!


Jak redagować artykuły pod SEO, by same znajdowały Ci odpowiednich klientów?

Jeśli umiesz już pisać dobre artykuły pozyskujące klientów, to czas, by zaczęły pracować dla ciebie pełną parą.

Bo co z tego, że dobrze piszesz, jeśli nikt tego nie czyta?

NIC...

A ja chcę Ci pomóc to zmienić.

Właściwie to nie ja. Poprosiłem o pomoc Sławka Gdaka, który zna się znacznie lepiej na pozycjonowaniu i ma w tym ogromne doświadczenie.

SEO niezbędne jest każdej firmie, która chce łatwo pozyskiwać bezpłatny ruch, na wartościowe frazy, które przyciągają klientów, a nie same boty.

Spójrz może sobie jeszcze raz na zdjęcie z góry.

Zobacz, jakie skoki pozycji daje pisanie dobrze zoptymalizowanych artykułów!

Pewnie zastanawiasz się, czemu pokazuję Ci screeny sprzed dwóch lat? Z dwóch powodów. Bo te skoki miały wtedy miejsce, chciałem pokazać, ile zmienia dobre pisanie pod seo. Po drugie, te zmiany są trwałe!

Już nie potrzeba skoków, bo taki blog dzielnie się trzyma w G. na optymalizowane frazy. Dzięki temu Google nie załatwi Cię pierwszą, lepszą zmianą algorytmu, bo ceni sobie takie artykuły!

Jesli zrobisz to raz a dobrze, zapewnisz sobie stały i dobry ruch, jak na przykład tu:

Proponowane przeze mnie szkolenie składa się z dwóch części - nagrania webinaru i jednego z modułów szkolenia Sławka Łowca Fraz. (Tak przy okazji, jeśli temat Cię mocno zainteresuje i chcesz robić to poziomie PRO, Sławek na moją prośbę, na kilka dni obniżył mocno cenę szkolenia, gdyby ktoś był tym mocno zainteresowany. LINK DO FORMULARZA >>)

Wpisuje się idealnie w naszą strategię 3K, bo pozycjonujesz artykuł pod frazy, które mają wartość w Konktekście wyszukiwania klientów. Mówiąc wprost, klienci Cię pokochają, bo dasz im dokładnie to, na czym im zależy.

  • Zaczniemy od pewnej mentalnej zmiany, jaka się musi w Tobie dokonać, jeśli już się nie dokonała. Dzięki niej łatwo możesz podbierać klientów największym firmom, których budżety idą w tysiącie złotych miesięcznie, jeśli nie więcej. Tak, to szokująco proste rozwiązanie problemu z pozycjonowaniem, gdy chcesz robić to naprawdę efektywnie i tanio!
  • Zobaczysz na przykładach 3 sposoby wynajdowania fraz kluczowych do artykułów, z czego Google Keyword Planner zajmuje ostatnie miejsce - wszystko Ci wyjaśnię.
  • Otrzymasz swietną strategię ściągania ruchu na tak zwany Długi Ogon (ang. Long Tail).
  • Zobaczysz dokładnie, jak redagować artykuły, by trafiać do tych klientó, którzy przyniosą Ci pieniądze i robić to aboslutnie bezpłatnie.
  • Do tego Sławek pokaże Ci świetną wtyczkę do Wordpressa, która ułatwia i przyspiesza proces pisania i redagowania artykułów pod SEO..

Bo zawsze chodzi o to by ściągnać klientów.

WAŻNA INFORMACJA Nie sprzedaję osobno tego szkolenia (SEO SHIFT). Otrzymujesz je, gdy kupujesz cały zestaw Sales Shift. Jest też ono bezpłatnym dodatkiem do zakupu Content Shift

Którą wersję szkolenia wybierasz?



Best
12 szkoleń plus wsparcie
9188 zł
  • Dostęp do wszystkich 12 szkoleń z serii Sales Shift (3564 zł)

  • Wszystkie nagrania video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Wszystkie transkrypcje

  • ActionShift - 12 jednostronicowych przewodników pdf (324 zł)

  • 12 e-maili z oceną wdrożenia (1800 zł)

  • 12 sesji konsultacji po 30 minut na Skype (4200 zł)

12 szkoleń
3888 zł
  • Dostęp do wszystkich 12 szkoleń z serii Sales Shift (3564 zł)

  • 2 formaty nagrań: video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Transkrypcja

  • ActionShift - 12 przewodników pdf (324 zł)

  • 30 minut konsultacji na Skype (350 zł)

Szkolenie SEO Shift
PLUS Content SHIFT
594 zł 297
  • Nagranie webinaru - wybieranie najbardziej wartościowych słów kluczowych czas: 1:09:53

  • Moduł szkolenia Łowca Fraz czas: 35:01
    (jak pisać i redagować artykuły)

  • Nagranie szkolenia Content Shift
    (audio i video)

  • Wszystkie slajdy z Content Shift

  • Transkrypcja Content Shift

  • ActionShift dla Content Shift

Prowadzi Darek Puzyrkiewicz z Dynanet.pl - copywriter, handlowiec i trener biznesowy. Zmienia słowa w pieniądze, prowadzi szkolenia i warsztaty z copywritingu H2H zarówno na miejscu, jak i w siedzibie klienta.

Sales Shift Newsletter