/  Content Shift

CONTENT SHIFT plus BONUS!
3 metody codziennego pozyskiwania atrakcyjnych klientów





Jeśli chcesz, by Twoja firma dobrze prosperowała, potrzebujesz ciągle nowych klientów, tak?

Jeśli się z tym nie zgadzasz, nie czytaj dalej, bo reszta tego listu będzie tylko o tym, jak na 3 sposoby codziennie zdobywać klientów.

Jakich klientów?

Atrakcyjnych.

Takich, którzy dobrze płacą i to na czas. Chcą ciągle więcej od Ciebie kupować - uważaj, możesz nie nadążyć za ich zamówieniami!

No i takich wreszcie, którzy Cię nie wkurzają przy każdym zamówieniu. Bo pieniądze to nie wszystko, liczy się Twój spokój, a biznes z takimi klientami, to sama przyjemność.

A właśnie, czy Twój biznes sprawia Ci jeszcze chociaż trochę przyjemności, czy to tylko zamówienia, faktury, kredyty, zusy, podatki i ci upierdliwi klienci, których byś się pozbył przy pierwszej lepszej okazji. Albo ich pozabijał. Ale najpierw zabrał im portfele i karty kredytowe.

Ta okazja właśnie się nadarza!

Nie, nie do zabójstwa! Do codziennego zdobywania lepszych i bardziej atrakcyjnych klientów, którzy pozwolą Ci na spokojne prowadzenie biznesu.

Możesz kupować reklamy, jeśli chcesz. Tylko jest z tym pewien problem. Wydajesz kasę na reklamy, które ściągają na strony różnych dziwaków, z którymi potem musisz się użerać. A im mniej wydają, tym gorzej, bo ich roszczenia sięgają gwiazd.

Jak zdobywać atrakcyjnych klientów?

W sumie to nie musisz ich zdobywać, bo przyjdą sami, jeśli zadbasz o 3K!

3K, to Kontekst, Konsumpcja i Kontynuacja. Strategia, która zadba o świetnych klientów.

Tym razem, pokażę Ci, jak realizować tę strategię za pomocą zwykłych artykułów na blogu.

Widzisz, wiele osób popełnia głupi błąd, myśląc, że wystarczy pisać artykuły typu “31 sposobów na…”, by zdobywać nowych klientów i ich pieniądze. W rzeczywistości takie artykuły działają zupełnie odwrotnie. Nie mówię, że są do niczego, sam takie piszę, ale mają zupełnie inny cel!

Na tym szkoleniu pokażę Ci jak pisać 3 rodzaje artykułów, realizujących strategię 3K, w zależności od kontekstu, w jakim funkcjonuje Twój klient.

Być może wiesz, że personalizacja odgrywa coraz większe znaczenie w marketingu internetowym? Duże firmy zmieniają treść na stronach, w zależności od branży klienta, miejsca, a nawet pory dnia!

A Ty zaczniesz to robić jeszcze lepiej, łatwo tworząc artykuły, dopasowane do jednego z 3 kontekstów swoich klientów.

Pokażę Ci dokładnie, jak:

  • Wybrać temat artykułu, by czytelnicy sami chcieli się wpisać na Twoją Listę Oczekujących Klientów, a nie tylko tracić czas na pisanie bez żadnego efektu.
  • Jak stworzyć nagłówek, według jednego z 3 schematów, dopasowanych do kontekstu klienta.
  • Jak pierwszymi zdaniami odfiltrować toksycznych klientów, których pieniądze nie dadzą Ci szczęścia i spokoju.
  • Używać silny schemat 1 na 1, by każdy artykuł przenosił klientów na kolejny etap Twojego lejka sprzedażowego?
  • Dopasować się za każdym razem do jednego silnego pragnienia klientów, by sami chcieli u Ciebie kupować..
  • Gdzie i jak stworzyć wezwanie do działania (CTA), by rozwijać Listę Oczekujących Klientów i prowadzić ich do zakupu.
  • Czego nigdy nie pisać, a co wydaje się logiczne, by nie tracić klientów po przeczytaniu przez nich artykułu?

DODATKOWY BONUS DO SZKOLENIA

Jak redagować artykuły pod SEO, by same znajdowały Ci odpowiednich klientów?

Jeśli umiesz już pisać dobre artykuły pozyskujące klientów, to czas, by zaczęły pracować dla ciebie pełną parą.

Bo co z tego, że dobrze piszesz, jeśli nikt tego nie czyta?

NIC...

A ja chcę Ci pomóc to zmienić.

Właściwie to nie ja. Poprosiłem o pomoc Sławka Gdaka, który zna się znacznie lepiej na pozycjonowaniu i ma w tym ogromne doświadczenie.

SEO niezbędne jest każdej firmie, która chce łatwo pozyskiwać bezpłatny ruch, na wartościowe frazy, które przyciągają klientów, a nie same boty.

Proponowane przeze mnie szkolenie składa się z dwóch części - nagrania webinaru i jednego z modułów szkolenia Sławka Łowca Fraz.

Wpisuje się idealnie w naszą strategię 3K, bo pozycjonujesz artykuł pod frazy, które mają wartość w Konktekście wyszukiwania klientów. Mówiąc wprost, klienci Cię pokochają, bo dasz im dokładnie to, na czym im zależy.

  • Zaczniemy od pewnej mentalnej zmiany, jaka się musi w Tobie dokonać, jeśli już się nie dokonała. Dzięki niej łatwo możesz podbierać klientów największym firmom, których budżety idą w tysiącie złotych miesięcznie, jeśli nie więcej. Tak, to szokująco proste rozwiązanie problemu z pozycjonowaniem, gdy chcesz robić to naprawdę efektywnie i tanio!
  • Zobaczysz na przykładach 3 sposoby wynajdowania fraz kluczowych do artykułów, z czego Google Keyword Planner zajmuje ostatnie miejsce - wszystko Ci wyjaśnię.
  • Otrzymasz swietną strategię ściągania ruchu na tak zwany Długi Ogon (ang. Long Tail).
  • Zobaczysz dokładnie, jak redagować artykuły, by trafiać do tych klientó, którzy przyniosą Ci pieniądze i robić to aboslutnie bezpłatnie.
  • Do tego Sławek pokaże Ci świetną wtyczkę do Wordpressa, która ułatwia i przyspiesza proces pisania i redagowania artykułów pod SEO..

GWARANCJA: Jeśli po szkoleniu stwierdzisz, że to nie było warte tych pieniędzy, napisz tylko do mnie e-mail na darek@dynanet.pl a ja od razu zwrócę Ci całą kwotę. Zachęcam Cię jednak do przetestowania tej metody przez 30 dni! Tak, masz 30 dni na bezkarne przetestowanie szkolenia i tej metody - w tym czasie, w każdej chwili możesz napisać do mnie z prośbą o zwrot pieniędzy.

Którą wersję szkolenia wybierasz?



Best
12 szkoleń plus wsparcie
9188 zł
  • Dostęp do wszystkich 12 szkoleń z serii Sales Shift (3564 zł)

  • Wszystkie nagrania video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Wszystkie transkrypcje

  • ActionShift - 12 jednostronicowych przewodników pdf (324 zł)

  • 12 e-maili z oceną wdrożenia (1800 zł)

  • 12 sesji konsultacji po 30 minut na Skype (4200 zł)

12 szkoleń
3888 zł
  • Dostęp do wszystkich 12 szkoleń z serii Sales Shift (3564 zł)

  • 2 formaty nagrań: video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Transkrypcja

  • ActionShift - 12 przewodników pdf (324 zł)

  • 30 minut konsultacji na Skype (350 zł)

Szkolenie Content Shift
PLUS SEO SHIFT
594 zł 297
  • Nagranie szkolenia Content Shift
    (audio i video)

  • Wszystkie slajdy z Content Shift

  • Transkrypcja Content Shift

  • ActionShift dla Content Shift

  • Nagranie webinaru - wybieranie najbardziej wartościowych słów kluczowych czas; 1:09:53

  • Moduł szkolenia Łowca Fraz czas: 35:01
    (jak pisać i redagować artykuły)

Prowadzi Darek Puzyrkiewicz z Dynanet.pl - copywriter, handlowiec i trener biznesowy. Zmienia słowa w pieniądze, prowadzi szkolenia i warsztaty z copywritingu H2H zarówno na miejscu, jak i w siedzibie klienta.

Sales Shift Newsletter