/  List Shift

Rozwijaj Listę Oczekujących Klientów






Twórz listę klientów oczekujących na zakup

Nie samym e-mailmarketingiem żyje biznes, prawda?

Za to umiera bez klientów.

A skąd ciągle brać klientów? Najlepiej mieć ich "pod ręką", czekających na Twój sygnał do zakupu.

Dlatego chcę Cię dziś zachęcić do budowy listy klientów, czekających na zakup.

Przez te 10 lat, gdy jestem w marketingu internetowym nauczyłem się jednego - umiejętność pisania e-maili to coś innego, niż budowanie listy oczekujących na zakup.

Lubię pisać e-maile i jestem w tym cholernie dobry. To jednak nie wystarczy do budowy biznesu.

Bo zwykłe e-maile powstają w reakcji na jakąś potrzebę (najczęściej dopływu gotówki do kasy) lub pod wpływem natchnienia. Zasada bodziec-reakcja. Podążasz za czymś, nawet, jeśli to tylko Twoja genialna myśl.

A biznes musi być proaktywny

Nie czekamy na problemy ani natchnienie, by rozwijać biznes.

Nie czekamy na klientów - sami ich sobie przyprowadzamy, by czekali tylko na sygnał do zakupu.

Zaraz, zaraz, przecież klienci kupują, gdy mają potrzebę, prawda?

Tak, ale czy Ty wiesz, co robi klient, gdy ma potrzebę?

Najczęściej idzie do kogoś, kto wcześniej zakodował mu w głowie, że jest najlepszą osobą do pomocy w potrzebie. Widzisz to słowo "wcześniej"?

Gdy klient odkrywa, że właśnie "ma potrzebę", jest już za późno na marketing. Działa wtedy jak robot, realizuje swój najlepszy program zaspokojenia konkretnej potrzeby. Nie ma wtedy czasu na myślenie.

Proaktywność w biznesie oznacza, że wcześniej przygotowujesz sobie klienta na zakup.

Nie ma nic lepszego, niż proaktywne budowanie listy oczekujących klientów.

Nie ważne, czy w tej chwili mają potrzebę! Teraz pewnie o tym nie myślą, Ty musisz to za nich zrobić. Dlatego w razie "W" będą Ci wdzieczni, że mają Cię pod ręką.

Znasz zasadę 3/47/50?

  • 3% subskrybentów jest gotowych na zakup Twojego produktu - daj im tę możliwość.
  • 47% subskrybentów nie jest gotowych na zakup Twojego produktu - daj im czas i przygotuj za na zakup.
  • 50% subskrybentów nigdy nie kupi Twojego produktu - daj im okazję do zakupu innego - przecież oni też wydają pieniądze, więc lepiej by dali je Tobie, niż komuś innemu, skoro już są na Twojej liście.

Nie przywiązuj się za bardzo do konkretnych liczb, bo w zależności od branży konkretne wartości będą się różniły. Ważne, by wiedzieć, że masz do czynienia z 3 różnymi grupami subskrybentów i dobrze zadbać o każdą z nich.

Co dla Ciebie przygotowałem?

16 czerwca poprowadzę kolejny interaktywny webinar szkoleniowy, gdzie pokażę Ci, jak budować Listę Oczekujących Klientów.

W pierwszej części pokażę Ci, jakie dwa wskaźniki musisz mierzyć, by realnie budować L.O.K., a nie tylko pustą bazę subskrybentów bez żadnej przyszłości.

Nie jest to ani Open Rate (współczynnik otwrać e-maili) ani CTR (wspólczynnik klikalności e-maili). Biznesowo one nie mają żadnego znaczenia. Służą tylko początkującym marketerom do podniecania się wskażnikami, zamiast realnym wrostem sprzedaży.

W drugiej części szkolenia pokażę Ci, jak konkretnie rozwijać Listę Oczekujących Klientów. Omówię 7 konkretnych elementów strategii rozwoju L.O.K.. Właśnie, strategii, bo proaktywność biznesowa jest strategiczna, nie reaktywnywna.

Dla kogo to?

Każdy biznes umiera bez klientów. Dziś przechwytujesz klientów w Internecie. Jeśli Ty tego nie zrobisz, przejmie ich konkurenncja, wpisze na swoją Listę Oczekujących Klientów i jak myślisz, gdzie pójdą w razie potrzeby?

Cokolwiek sprzedajesz - Twoi klienci już są w Internecie. Zanim cokolwiek kupią, sprawdzą Ciebie i konkurencję. Kto ich przejmie na tym etapie - ten zwiększa swoje szanse na ich zatrzymanie przy sobie. Bo sam zakup, to chwila, czasem jeden implus, ale gdzie kupią, to w dużej mierze zależy od Ciebie.

Czy dasz radę to szybko zastosować?

Po spotkaniu otrzymasz jednostronicowy plan działania - ActionShift. "Małe" działania, które prowadzą do dużych rezultatów. Na szkoleniu wszystko wyjaśnię, więc następnego dnia od razu tę wiedzę możesz wprowadzić w czyn.

Jak zwykle, pracujemy na konkretnych przykładach uczestników - czy będziesz jednym z nich?

Czy jesteś jedną z tych osób, które potrafią myśleć proaktywnie, czy tylko reagujesz na sytuacje i zagrożenia? Czy chcesz by Twój biznes się rozwijał?

Jeśli nie zrobisz tego TERAZ, to później zapłacisz znacznie więcej za zdobycie każdego nowego klienta. Albo wydasz fortunę na wyciągnięcie go od konkurencji. Jak widzisz, warto już teraz rozwijać Listę Oczekujących Klientów.

GWARANCJA: Jeśli po szkoleniu stwierdzisz, że to nie było warte tych pieniędzy, napisz tylko do mnie e-mail na darek@dynanet.pl a ja od razu zwrócę Ci całą kwotę. Zachęcam Cię jednak do przetestowania tej metody przez 30 dni! Tak, masz 30 dni na bezkarne przetestowanie szkolenia i tej metody - w tym czasie, w każdej chwili możesz napisać do mnie z prośbą o zwrot pieniędzy.

Którą wersję szkolenia wybierasz?



Best
12 szkoleń plus wsparcie
9188 zł
  • Dostęp do wszystkich 12 szkoleń z serii Sales Shift (3564 zł)

  • Wszystkie nagrania video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Wszystkie transkrypcje

  • ActionShift - 12 jednostronicowych przewodników pdf (324 zł)

  • 12 e-maili z oceną wdrożenia (1800 zł)

  • 12 sesji konsultacji po 30 minut na Skype (4200 zł)

12 szkoleń
3888 zł
  • Dostęp do wszystkich 12 szkoleń z serii Sales Shift (3564 zł)

  • 2 formaty nagrań: video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Transkrypcja

  • ActionShift - 12 przewodników pdf (324 zł)

  • 30 minut konsultacji na Skype (350 zł)

Szkolenie List Shift
297 zł
  • Nagranie szkolenia (297 zł)
    (Czas nagrania: 01:50:37)

  • 2 formaty nagrań: video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Transkrypcja

  • ActionShift - jednostronicowy przewodnik

Prowadzi Darek Puzyrkiewicz z Dynanet.pl - copywriter, handlowiec i trener biznesowy. Zmienia słowa w pieniądze, prowadzi szkolenia i warsztaty z copywritingu H2H zarówno na miejscu, jak i w siedzibie klienta.

Sales Shift Newsletter