/  E-mail Shift

W czym Ci pomoże to szkolenie E-mail Shift?

Kliknij i zobacz

Nie da się kupić wierności klienta.

Jeśli nie masz wiernych klientów, puszczą się z pierwszą lepszą promocją konkurencji.

Możesz konkurować ceną, ale w ten sposób firmę zmieniasz w agencję towarzyską, gdzie przyjemność bycia blisko razem można kupić na godziny. A siebie w Alfonsa.

Co daje strategia E-mail Shift?

E-mail Shift daje głęboki i trwały związek z klientem, oparty na zaufaniu, lojalności i wierności. Jeśli to dobrze zrobisz, zdobywasz klienta na wyłączność. Nikt Ci go nie odbierze. Jego pieniądze płyną tylko do Ciebie (w danej kategorii produktów lub usług).

Taki prawdziwy związek można mieć tylko z jedną osobą. Jeśli nie zbudujesz go ze swoim klientem, ktoś inny zajmie to miejsce. Tobie pozostanie rola Alfonsa. Albo jeszcze gorzej, gdy sytuacja zmusi Cię do wyjścia na ulicę… oddawania za grosze… czekania na klienta… poniżenie… tak upadają biznesy.

Jak więc budować trwały, biznesowy związek z klientem?

Musisz to robić na 4 poziomach - jednocześnie. Gdy tylko jednego zabraknie, wasz związek staje się niepełny i klient zaczyna się rozglądać na ulicy za innymi…

Największą przeszkodą w sprzedaży jest brak kontaktu z klientem.

Na 4 poziomach:

  • Fizycznym
  • Emocjonalnym
  • Intelektualnym
  • Duchowym (tak, dobrze widzisz! Zdziwisz się, gdy Ci to wyjaśnię.)

Tylko wtedy, gdy zadbasz o kontakt z klientem na wszystkich 4 poziomach, wasz związek ma szansę przetrwać.

Pewnie znasz takie pojęcie, jak Life Time Value? Chodzi o to, żeby na "wartość" klienta patrzeć długofalowo, a nie pod kątem jednej promocji. Wtedy nawet możesz tracić na pierwszym zakupie!

To daje ogromną przewagę biznesową, bo konkurencja nie wie co się dzieje, że opuszcza ceny, a klient i tak stoi lojalnie przy Tobie!

Gdy to zrobisz dobrze, staniecie się jak papużki nierozłączki. Ale pamiętaj! To wielka odpowiedzialność, bo gdy taka papużka zostaje sama, umiera z tęsknoty.

Jak widzisz, masz tu marketingową wiedzę, która wykracza daleko poza cyrkowe sztuczki sprzedażowe.

Ta strategia pozwoliła mi w tym roku zwiększyć sprzedaż 10 razy. A to nie koniec, bo szykuje się, że będzie jeszcze lepiej.

Ok, co konkretnie będzie na tym szkoleniu?

Pokażę Ci 4 zasady pisania e-maili, które budują kontakt z klientem na wszystkich czterech poziomach.

Tak, konkretne, łatwe do zastosowania zasady (gdy już je znasz!), które doprowadzałem do perfekcji przez ostatnie 10 lat.

  • Pierwsza - jak budować kontakt, więzi z klientem na 4 poziomach.
  • Druga - jak usuwać 2 główne przeszkody przed działaniem (zakupem).
  • Trzecia - 9 metod angażowania czytelników w działania (ostatecznie zakup).
  • Czwarta - jak przekonywać niezdecydowanych, metodą na "w"?

GWARANCJA: Jeśli po szkoleniu stwierdzisz, że to nie było warte tych pieniędzy, napisz tylko do mnie e-mail na darek@dynanet.pl a ja od razu zwrócę Ci całą kwotę. Zachęcam Cię jednak do przetestowania tej metody przez 30 dni! Tak, masz 30 dni na bezkarne przetestowanie szkolenia i tej metody - w tym czasie, w każdej chwili możesz napisać do mnie z prośbą o zwrot pieniędzy.

Na wykupienie pakietu Sales Shift zdecydowałam się, ponieważ:

- podoba mi się Twoje podejście do pisania tekstów sprzedażowych - koncentracja na kliencie i jego potrzebach, a dopiero później ubranie tego w odpowiednie słowa, żeby trafić w te jego potrzeby

- mam pozytywne doświadczenie zeszłorocznych webinarów CopyMajster - było konkretne wyjaśnienie teoretyczne i pokazanie na naszych przykładach zastosowania (przy okazji miałam też dodatkową korzyść, bo dzięki temu dostałam kilka gotowych tekstów)

- pakiet zawiera konsultacje po spotkaniach, a tego mi do tej pory brakowało - nie zawsze byłam w stanie wszystko zastosować, więc chcę mieć wsparcie

- klienci na spotkaniach cytują treści z mojej strony - więc widać trafiają do nich:)

- Kinga Abdrzejewska, www.kolibripodlogi.pl

Gdy w lutym 2015 kupowałem dostęp do wszystkich szkoleń Darka z serii CopyMajsterMind nie wiedziałem czego się do końca spodziewać. Z jednej strony spora cena jak za webinary, jakieś tam comiesięczne spotkania, na których nie wiedziałem, czy dopcham się, żeby zadać pytanie, czy problem z którym przyszedłem będzie rozwiązany, czy ja w ogóle dam radę przerobić do następnego webinaru materiały, które dostane. No i czy dowiem się czegoś nowego.

Po moich doświadczeniach z CopyMajsterMind wykupiłem dostęp na cały rok do webinarów Sales Shift.

Po wszystkich 11 webinarach, na których byłem, mogę powiedzieć, że jedynym do czego da się je porównać jeżeli chodzi o poziom, wdrażanie wiedzy, kontakt z prowadzącym są warsztaty na żywo u Darka w Kwidzynie, gdzie Darek jest tylko na wyłączność uczestników i rozwiązuje na bieżąco nasze problemy ze sprzedażą. Dlatego wiem, że Darek nie na wyrost mówił, że to webinary na żywo.

Już na przykładach uczestników widać było, że piszą coraz lepiej z miesiąca na miesiąc. Ja też czułem, że lepiej pisze. Ale dla mnie ważniejsze było to, że lepiej rozumiałem sprzedaż, a zwłaszcza to jak dotrzeć do klienta. Każdego, bez względu na branżę. Najlepsze, że mogę ciągle wracać do tych nagrań i wyłapywać inne rzeczy wciąż na nowo.

Nie ma pędzenia z tematami. Darek cierpliwie tłumaczy i odpowiada na każde pytanie. Sam też pyta i czeka na odpowiedzi. A potem najczęściej prostuje te złe i pokazuje to wszystko na przykładach. Super jest to, że Darek tworzy te teksty od ręki nie znając naszych branż, klientów i są one bardzo mocne. Nawet ludzie pracujący w swoich branżach po kilkanaście lat na webinarach są pod wrażeniem, że wreszcie ktoś napisał o ich klientach to co sami czuli ale nie potrafili tego wyrazić, a potem już wiedząc jak to napisać piszą to sami:)

Przykłady innych uczestników. To jest też dobre, bo ludzie często są zafiksowani na swój produkt i klienta, bo myślą, że ich branża jest inna. Ale, gdy odkrywają, czego tak na prawdę chce klient jako człowiek to uświadamiają sobie jakie to proste i zaczynają to wreszcie dobrze rozumieć i na webinarach sami rzucają pomysłami jak to wykorzystać w swoich tekstach.

I to jest świetne, że uczysz się na webinarach nie tylko na swoim przykładzie ale też na przykładach innych uczestników. Więc tak na prawdę przychodzisz z kilkoma problemami do rozwiązania, a zdajesz sobie sprawę, że jest ich więcej i często nie te o których myślisz są Twoim prawdziwym problemem. Ja sam często dostawałem dzięki przykładom innych osób rozwiązanie problemów ze swoją sprzedażą, o których sobie w ogóle nie zdawałem sprawy.

Dla mnie największą wartością w serii Sales Shift będą na pewno pół godzinne spotkania na Skypie z Darkiem przed każdym z webinarów i konsultacje e-mailowe. Tego mi trochę brakowało w poprzednich webinarach, ale teraz dzięki takiemu wsparciu będę mógł jeszce szybciej wprowadzać zmiany i przez to lepiej pisać, i więcej sprzedawać.

- Bartek Krawczyk, Copywriter, www.bartekkrawczyk.pl

Którą wersję szkolenia wybierasz?



Best
12 szkoleń plus wsparcie
9188 zł
  • Dostęp do wszystkich 12 szkoleń z serii Sales Shift (3564 zł)

  • Wszystkie nagrania video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Wszystkie transkrypcje

  • ActionShift - 12 przewodników pdf (324 zł)

  • 12 e-maili z oceną wdrożenia (1800 zł)

  • 12 sesji konsultacji po 30 minut na Skype (4200 zł)

12 szkoleń
3888 zł
  • Dostęp do wszystkich 12 szkoleń z serii Sales Shift (3564 zł)

  • 2 formaty nagrań: video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Transkrypcja

  • ActionShift - 12 przewodników pdf (324 zł)

  • 30 minut konsultacji na Skype (350 zł)

Szkolenie E-mail Shift
297 zł
  • Nagranie szkolenia (297 zł)
    (Czas nagrania: 2:13:31)

  • 2 formaty nagrań: video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Transkrypcja

  • ActionShift - jednostronicowy przewodnik

Prowadzi Darek Puzyrkiewicz z Dynanet.pl - copywriter, handlowiec i trener biznesowy. Zmienia słowa w pieniądze, prowadzi szkolenia i warsztaty z copywritingu H2H zarówno na miejscu, jak i w siedzibie klienta.

Sales Shift Newsletter