/  Page Shift

W czym Ci pomoże to szkolenie?

Kliknij i zobacz

Pracuje za 5, sprzedaje więcej, bez obniżania cen

Gdy musisz ciągle zaniżać ceny, by coś sprzedać, wiedz, że coś jest nie tak z Twoim biznesem.

Bo to ma swoje konsekwencje. Gdy pytam polskich przedsiębiorców, co im najbardziej dokucza, to powtarzają w kółko te same rzeczy.

Takie osoby nie mogą ani na chwilę zostawić swojego biznesu i wyjechać na wakacje do ciepłych krajów. (Albo do mnie na szkolenie!) Ciągle martwią się, skąd brać klientów. I przy zakupach muszą patrzeć na ceny, by starczyło im na coś ważnego, nie mówiąc o zusie czy podatkach. Chcesz coś dodać od siebie?

Mam już dość słuchania tych samych narzekań.

Zobacz, tak szczerze, czy nie jest tak, że chcesz się rozwijać marketingowo, ale brak Ci tych dwóch podstawowych wartości?

Czas i pieniądze? Pieniądze i czas?

Dlatego przygotowałem te szkolenie!

To właśnie zyskujesz dzięki stronie, typu PageShift.

Aaaa, bo są różne strony, to pewnie wiesz.

  • Pod względem technicznym, rozróżniamy Home Page, Landing Page, Squeeze Page, stronę “o nas”, koszyk i zamówienie.
  • Pod względem biznesowym jest prościej. Są strony, które zarabiają i te, które nie dają zadowalających konwersji.
  • A ja chcę Ci powiedzieć o trzecim rodzaju stron - PageShift - jedna strona, by podnieść sprzedaż.

Jest tak skonstruowana, że odwala robotę za 5 różnych stron. Ma w sobie wszystko, czego potrzeba, by klienta pchnąć do zakupu. Możesz ją uruchomić i zostawić, a ona da Ci pieniądze i czas. Interesujące?

Powinno Cię to zainteresować, bo niestety klienci online są coraz bardziej niecierpliwi i nie mają czasu przeglądać całego serwisu, by przekonać się do zakupu.

Zobacz, jak coraz bardziej kurczy się uwaga internautów:



Jak widzisz, coraz trudniej o uwagę internautów. trzeba się nieźle spinać, by przekonać do zakupu, prawda?

Dlatego coraz bardziej potrzebujesz strony typu Page Shift.

Chcesz zarabiać więcej, dzięki takiej stronie?

No to zapraszam Cię na to szkolenie.

Czego możesz się spodziewać?

  • Po pierwsze, powiem Ci, jakie 5 elementów musi zawierać TAKA strona, by nam działłaa, jak marzenie.
  • Po drugie, otrzymasz konkretne sposoby na generowanie takich elementów - tak, i Ty dasz radę - jeśli się postarasz, oczywiście.
  • Po trzecie, wszystko omówimy na konkretnych przykładach - jak zawsze u mnie. I to na przykładach uczestników tego szkolenia, by zapewnić Ci jak największą wartość.

Co Ty na to?

GWARANCJA: Jeśli po szkoleniu stwierdzisz, że to nie było warte tych pieniędzy, napisz tylko do mnie e-mail na darek@dynanet.pl a ja od razu zwrócę Ci całą kwotę. Zachęcam Cię jednak do przetestowania tej metody przez 30 dni! Tak, masz 30 dni na bezkarne przetestowanie szkolenia i tej metody - w tym czasie, w każdej chwili możesz napisać do mnie z prośbą o zwrot pieniędzy.

Na wykupienie pakietu Sales Shift zdecydowałam się, ponieważ:

- podoba mi się Twoje podejście do pisania tekstów sprzedażowych - koncentracja na kliencie i jego potrzebach, a dopiero później ubranie tego w odpowiednie słowa, żeby trafić w te jego potrzeby

- mam pozytywne doświadczenie zeszłorocznych webinarów CopyMajster - było konkretne wyjaśnienie teoretyczne i pokazanie na naszych przykładach zastosowania (przy okazji miałam też dodatkową korzyść, bo dzięki temu dostałam kilka gotowych tekstów)

- pakiet zawiera konsultacje po spotkaniach, a tego mi do tej pory brakowało - nie zawsze byłam w stanie wszystko zastosować, więc chcę mieć wsparcie

- klienci na spotkaniach cytują treści z mojej strony - więc widać trafiają do nich:)

- Kinga Abdrzejewska, www.kolibripodlogi.pl

Gdy w lutym 2015 kupowałem dostęp do wszystkich szkoleń Darka z serii CopyMajsterMind nie wiedziałem czego się do końca spodziewać. Z jednej strony spora cena jak za webinary, jakieś tam comiesięczne spotkania, na których nie wiedziałem, czy dopcham się, żeby zadać pytanie, czy problem z którym przyszedłem będzie rozwiązany, czy ja w ogóle dam radę przerobić do następnego webinaru materiały, które dostane. No i czy dowiem się czegoś nowego.

Po moich doświadczeniach z CopyMajsterMind wykupiłem dostęp na cały rok do webinarów Sales Shift.

Po wszystkich 11 webinarach, na których byłem, mogę powiedzieć, że jedynym do czego da się je porównać jeżeli chodzi o poziom, wdrażanie wiedzy, kontakt z prowadzącym są warsztaty na żywo u Darka w Kwidzynie, gdzie Darek jest tylko na wyłączność uczestników i rozwiązuje na bieżąco nasze problemy ze sprzedażą. Dlatego wiem, że Darek nie na wyrost mówił, że to webinary na żywo.

Już na przykładach uczestników widać było, że piszą coraz lepiej z miesiąca na miesiąc. Ja też czułem, że lepiej pisze. Ale dla mnie ważniejsze było to, że lepiej rozumiałem sprzedaż, a zwłaszcza to jak dotrzeć do klienta. Każdego, bez względu na branżę. Najlepsze, że mogę ciągle wracać do tych nagrań i wyłapywać inne rzeczy wciąż na nowo.

Nie ma pędzenia z tematami. Darek cierpliwie tłumaczy i odpowiada na każde pytanie. Sam też pyta i czeka na odpowiedzi. A potem najczęściej prostuje te złe i pokazuje to wszystko na przykładach. Super jest to, że Darek tworzy te teksty od ręki nie znając naszych branż, klientów i są one bardzo mocne. Nawet ludzie pracujący w swoich branżach po kilkanaście lat na webinarach są pod wrażeniem, że wreszcie ktoś napisał o ich klientach to co sami czuli ale nie potrafili tego wyrazić, a potem już wiedząc jak to napisać piszą to sami:)

Przykłady innych uczestników. To jest też dobre, bo ludzie często są zafiksowani na swój produkt i klienta, bo myślą, że ich branża jest inna. Ale, gdy odkrywają, czego tak na prawdę chce klient jako człowiek to uświadamiają sobie jakie to proste i zaczynają to wreszcie dobrze rozumieć i na webinarach sami rzucają pomysłami jak to wykorzystać w swoich tekstach.

I to jest świetne, że uczysz się na webinarach nie tylko na swoim przykładzie ale też na przykładach innych uczestników. Więc tak na prawdę przychodzisz z kilkoma problemami do rozwiązania, a zdajesz sobie sprawę, że jest ich więcej i często nie te o których myślisz są Twoim prawdziwym problemem. Ja sam często dostawałem dzięki przykładom innych osób rozwiązanie problemów ze swoją sprzedażą, o których sobie w ogóle nie zdawałem sprawy.

Dla mnie największą wartością w serii Sales Shift będą na pewno pół godzinne spotkania na Skypie z Darkiem przed każdym z webinarów i konsultacje e-mailowe. Tego mi trochę brakowało w poprzednich webinarach, ale teraz dzięki takiemu wsparciu będę mógł jeszce szybciej wprowadzać zmiany i przez to lepiej pisać, i więcej sprzedawać.

- Bartek Krawczyk, Copywriter, www.bartekkrawczyk.pl

Którą wersję szkolenia wybierasz?



Best
12 szkoleń plus wsparcie
9188 zł
  • Dostęp do wszystkich 12 szkoleń z serii Sales Shift (3564 zł)

  • Wszystkie nagrania video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Wszystkie transkrypcje

  • ActionShift - 12 przewodników pdf (324 zł)

  • 12 e-maili z oceną wdrożenia (1800 zł)

  • 12 sesji konsultacji po 30 minut na Skype (4200 zł)

12 szkoleń
3888 zł
  • Dostęp do wszystkich 12 szkoleń z serii Sales Shift (3564 zł)

  • 2 formaty nagrań: video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Transkrypcja

  • ActionShift - 12 przewodników pdf (324 zł)

  • 30 minut konsultacji na Skype (350 zł)

Szkolenie Page Shift
297 zł
  • Nagranie szkolenia (297 zł)
    (Czas nagrania: 1:29:00)

  • 2 formaty nagrań: video i audio

  • Dodatkowe nagranie
    (Czas nagrania: 00:18:48)

  • Wszystkie slajdy

  • Transkrypcja

  • ActionShift - jednostronicowy przewodnik

Prowadzi Darek Puzyrkiewicz z Dynanet.pl - copywriter, handlowiec i trener biznesowy. Zmienia słowa w pieniądze, prowadzi szkolenia i warsztaty z copywritingu H2H zarówno na miejscu, jak i w siedzibie klienta.

Sales Shift Newsletter