/  Offer Shift

OFFER SHIFT
Jak zwiększyć liczbę zamówień - nawet, gdy piszesz słabe teksty?





System Sales Shift ma tylko jeden cel - doprowadzić do tego, by Twoi klienci KUPOWALI.

Nie coś “poczuli”. Nie w coś “uwierzyli”. Nie coś “zrozumieli”. Nie czegoś się “nauczyli”. Chociaż to są ważne elementy sprzedaży, nie to jest najważniejsze.

Naszym głównym celem, który pozwoli Ci odczuć wielki skok sprzedaży, jest doprowadzić klientów do działania - i to natychmiast, tu i teraz.

O tym dokładnie opowiem w trzeciej sesji Sales Shift, o wszystko mówiącym tytule “Offer Shift” - zwiększaj liczbę zamówień - nawet, gdy piszesz słabe teksty!

Pokażę Ci metodę, która powstała na bazie ponad 175 lat doświadczeń marketingu bezpośredniego i ciągle zadziwia swoją skutecznością. Te oferty mają w sobie coś, co sprawia, że po prostu chce się kupować. Dają Ci przewagę większą, niż jakakolwiek inna technika marketingowa!

Gdy tylko zaczniesz używać tej metody, od razu poczujesz różnicę. Ale to dopiero początek, bo możesz to robić w nieskończoność - w każdej branży, sprzedając każdy produkt lub usługę.

Zwykłe oferty mają nikłą szansę się przebić do świadomości klientów, którzy codziennie widzą ich setki, jeśli nie tysiące!

Teraz, za sprawą Offer Shift, zaczniesz zmieniać bieg sprzedaży i kierunek przepływu pieniędzy klientów - skierujesz je wreszcie do siebie, stworzysz zupełnie nowy strumień. Kto wie, może już jednak taka oferta zapewni Ci niekończący się strumień zamówień i uczyni Cię bogatym?

Będzie tak:

  • Najpierw opowiem Ci, co powinno znaleźć się w Twojej ofercie, by klient w ogóle rozważał zakup.
  • A potem, co do niej dodać, by klent jej zapragnął. To takie proste, zero komplikacji, nawet nie potrzebujesz żadnych dziwnych narzędzi marketingowych!
  • Tylko, żebyśmy się dobrze zrozumieli. Ja “ofertę” rozumiem w tradycyjny sposób, jakim posługuje się Marketing Bezpośredni, czy to jest to, co DAJESZ klientowi do ręki, a nie tekst oferty sprzedażowej. O tym drugim powiem na kolejnym spotkaniu Page Shift.

Ten rodzaj ofert daje Ci pełną moc sprzedażową w każdej sytuacji. Możesz na niej polegać w każdej sytuacji. Wystarczy, by wystartować z każdym biznesem, by ruszyć z każdą kampanią, może na niej polegać, jeśli chcesz rozwijać biznes. Nigdy więcej marnowania czasu i pieniędzy na nieskuteczne metody sprzedażowe.

Kiedy to nie zadziała?

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż o kilka, kilkanaście procent, to nie jest dla ciebie. Zrozum, my nie mówimy o kilkuset złotych więcej, jakkolwiek miło to brzmi, skupmy się na prawdziwej zmianie, liczącej przynajmniej w tysiącach złotych. Wiedząc jak to robić, będziesz pewnie dalej niż 90% osób, jakie znasz.

Od dnia, gdy wprowadzisz tę technikę sprzedaży do swojego biznesu, zaczniesz robić rzeczy, które inni uznają za cuda.

Ta niezwykła metoda, prosta w zrozumieniu i zastosowaniu, tylko czeka na uwolnienie, tylko czeka, by nadać nowego biegu Twojej sprzedaży.

A Ty, na co czekasz?

Żadne słowa nie są w stanie w pełni oddać prostoty i siły tej metody, dlatego moim zdaniem musisz to wypróbować.

GWARANCJA: Jeśli po szkoleniu stwierdzisz, że to nie było warte tych pieniędzy, napisz tylko do mnie e-mail na darek@dynanet.pl a ja od razu zwrócę Ci całą kwotę. Zachęcam Cię jednak do przetestowania tej metody przez 30 dni! Tak, masz 30 dni na bezkarne przetestowanie szkolenia i tej metody - w tym czasie, w każdej chwili możesz napisać do mnie z prośbą o zwrot pieniędzy.

Na wykupienie pakietu Sales Shift zdecydowałam się, ponieważ:

- podoba mi się Twoje podejście do pisania tekstów sprzedażowych - koncentracja na kliencie i jego potrzebach, a dopiero później ubranie tego w odpowiednie słowa, żeby trafić w te jego potrzeby

- mam pozytywne doświadczenie zeszłorocznych webinarów CopyMajster - było konkretne wyjaśnienie teoretyczne i pokazanie na naszych przykładach zastosowania (przy okazji miałam też dodatkową korzyść, bo dzięki temu dostałam kilka gotowych tekstów)

- pakiet zawiera konsultacje po spotkaniach, a tego mi do tej pory brakowało - nie zawsze byłam w stanie wszystko zastosować, więc chcę mieć wsparcie

- klienci na spotkaniach cytują treści z mojej strony - więc widać trafiają do nich:)

- Kinga Abdrzejewska, www.kolibripodlogi.pl

Gdy w lutym 2015 kupowałem dostęp do wszystkich szkoleń Darka z serii CopyMajsterMind nie wiedziałem czego się do końca spodziewać. Z jednej strony spora cena jak za webinary, jakieś tam comiesięczne spotkania, na których nie wiedziałem, czy dopcham się, żeby zadać pytanie, czy problem z którym przyszedłem będzie rozwiązany, czy ja w ogóle dam radę przerobić do następnego webinaru materiały, które dostane. No i czy dowiem się czegoś nowego.

Po moich doświadczeniach z CopyMajsterMind wykupiłem dostęp na cały rok do webinarów Sales Shift.

Po wszystkich 11 webinarach, na których byłem, mogę powiedzieć, że jedynym do czego da się je porównać jeżeli chodzi o poziom, wdrażanie wiedzy, kontakt z prowadzącym są warsztaty na żywo u Darka w Kwidzynie, gdzie Darek jest tylko na wyłączność uczestników i rozwiązuje na bieżąco nasze problemy ze sprzedażą. Dlatego wiem, że Darek nie na wyrost mówił, że to webinary na żywo.

Już na przykładach uczestników widać było, że piszą coraz lepiej z miesiąca na miesiąc. Ja też czułem, że lepiej pisze. Ale dla mnie ważniejsze było to, że lepiej rozumiałem sprzedaż, a zwłaszcza to jak dotrzeć do klienta. Każdego, bez względu na branżę. Najlepsze, że mogę ciągle wracać do tych nagrań i wyłapywać inne rzeczy wciąż na nowo.

Nie ma pędzenia z tematami. Darek cierpliwie tłumaczy i odpowiada na każde pytanie. Sam też pyta i czeka na odpowiedzi. A potem najczęściej prostuje te złe i pokazuje to wszystko na przykładach. Super jest to, że Darek tworzy te teksty od ręki nie znając naszych branż, klientów i są one bardzo mocne. Nawet ludzie pracujący w swoich branżach po kilkanaście lat na webinarach są pod wrażeniem, że wreszcie ktoś napisał o ich klientach to co sami czuli ale nie potrafili tego wyrazić, a potem już wiedząc jak to napisać piszą to sami:)

Przykłady innych uczestników. To jest też dobre, bo ludzie często są zafiksowani na swój produkt i klienta, bo myślą, że ich branża jest inna. Ale, gdy odkrywają, czego tak na prawdę chce klient jako człowiek to uświadamiają sobie jakie to proste i zaczynają to wreszcie dobrze rozumieć i na webinarach sami rzucają pomysłami jak to wykorzystać w swoich tekstach.

I to jest świetne, że uczysz się na webinarach nie tylko na swoim przykładzie ale też na przykładach innych uczestników. Więc tak na prawdę przychodzisz z kilkoma problemami do rozwiązania, a zdajesz sobie sprawę, że jest ich więcej i często nie te o których myślisz są Twoim prawdziwym problemem. Ja sam często dostawałem dzięki przykładom innych osób rozwiązanie problemów ze swoją sprzedażą, o których sobie w ogóle nie zdawałem sprawy.

Dla mnie największą wartością w serii Sales Shift będą na pewno pół godzinne spotkania na Skypie z Darkiem przed każdym z webinarów i konsultacje e-mailowe. Tego mi trochę brakowało w poprzednich webinarach, ale teraz dzięki takiemu wsparciu będę mógł jeszce szybciej wprowadzać zmiany i przez to lepiej pisać, i więcej sprzedawać.

- Bartek Krawczyk, Copywriter, www.bartekkrawczyk.pl

Którą wersję szkolenia wybierasz?



Best
12 szkoleń plus wsparcie
9188 zł
  • Dostęp do wszystkich 12 szkoleń z serii Sales Shift (3564 zł)

  • Wszystkie nagrania video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Wszystkie transkrypcje

  • ActionShift - 12 przewodników pdf (324 zł)

  • 12 e-maili z oceną wdrożenia (1800 zł)

  • 12 sesji konsultacji po 30 minut na Skype (4200 zł)

12 szkoleń
3888 zł
  • Dostęp do wszystkich 12 szkoleń z serii Sales Shift (3564 zł)

  • 2 formaty nagrań: video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Transkrypcja

  • ActionShift - 12 przewodników pdf (324 zł)

  • 30 minut konsultacji na Skype (350 zł)

Szkolenie Offer Shift
297 zł
  • Nagranie szkolenia (297 zł)
    (Czas nagrania: 1:55:21)

  • 2 formaty nagrań: video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Transkrypcja

  • ActionShift - jednostronicowy przewodnik

Prowadzi Darek Puzyrkiewicz z Dynanet.pl - copywriter, handlowiec i trener biznesowy. Zmienia słowa w pieniądze, prowadzi szkolenia i warsztaty z copywritingu H2H zarówno na miejscu, jak i w siedzibie klienta.

Sales Shift Newsletter