/  Promise Shift

Szkolenie Promise Shift
Dźwignia zmiany biegu sprzedaży

Pomogę Ci przyciągnąć nowych, dobrze płacących klientów. Oni nie szukają zwykłych produktów ani zwykłych sprzedawców. Płacą i wymagają.

Chcesz się dowiedzieć, jak pochwycić ich obietnicą, która do nich trafi? I jak sprzedawać z dużą pewnością siebie, bez skępowania podając wysokie ceny, patrząc z dumą prosto w oczy klienta!

Jedno jest pewne - komuś dadzą duże pieniądze. Chcesz je przejąć?

Poważnie myślisz o zdobyciu nowych i lepiej płacących klientów?

Jeżeli Ci pokażę, że dzięki temu szkoleniu zdobędziesz nowych, lepszych klientów, to czy to Ci pomoże podjąć decyzję o uczestnictwie?

Tylko, żebyśmy się dobrze rozumieli!

Dla większości osób “zdobycie” dobrego klienta oznacza zainteresowanie go usługą lub produktem i przyprowadzenie do sklepu.

Ja myślę zupełnie inaczej. “Zdobycie” dobrego klienta rozumiem bardzo prosto i praktycznie - ma zapłacić konkretne pieniądze za produkt lub usługę i tylko to dla mnie oznacza “zdobycie”. Reszta, to marnowanie czasu.

Więc powtórzę - jeżeli Ci pokażę, że dzięki temu szkoleniu zdobędziesz nowych, lepszych klientów, to czy to Ci pomoże podjąć decyzję o uczestnictwie?

Zwariowałem?

Kilka osób pytało mnie ostatnio, czy mnie przypadkiem nie pogięło, że za głupi webinar każę płacić 127 zł.

Bo co może dać uczestnictwo w takim spotkaniu?

Lepiej, żeby to było tego warte, co?

(A właśnie, jeden dobry klient, ile jest dla Ciebie wart?)

Nawet rozumiem te wątpliwości, bo przecież webinarów i szkoleń jest jak mrówków. I to darmowych. Każdy zachwala swoje, a koniec końców i tak nic się nie zmienia?

Jak w tej powodzi szkoleń znaleźć to jedno, wyjątkowe, na które warto było czekać, bo zmienia życie i biznes? Diament pośród sztucznych świecidełek?

To idealna ilustracja problemu, jaki chcę rozwiązać na tym szkoleniu.

Bo ze swoim produktem walczysz o uwagę klienta, konkurując z milionem innych produktów. Walka jest ciężka. Efekt mizerny?

Jak więc złożyć najlepszym klientom obietnicę, której nie będą w stanie się za bardzo oprzeć?

Żeby było jasne. Mówimy o klientach klasy Premium. Zwykli przychodzą do sklepu i po prostu kupują, najczęściej patrząc na cenę. A klient klasy Premium chce czegoś znacznie więcej. Dlatego musisz mu pokazać, że masz "coś lepszego" - nawet, jeśli wydaje Ci się, że masz to samo, co inni.

Jeśli więc chcesz poprawić postrzeganie swojego produktu, musisz dać odpowiedź na 3 ważne pytania:

  • CO klient otrzymuje? (Nie “produkt”!)
  • KTO to daje? (3 poziomy, a tylko trzeci przyciąga silnie uwagę najlepszych klientów)
  • JAK udowodnisz, że to dużą wartość dla nich? (Metoda Elmera Wheelera)

Bez obietnicy, która mówi o tych 3 elementach w oczach kupującego masz zwykły towar z półki. Dobry jakościowo, ale zwykły. Nie wart większych pieniędzy.

Być może myślisz sobie - "ja mam naprawdę zwykły produkt, w którym nie am niczego szczególnego!"

To zmień to! Po to właśnie powstał cykl Sales Shift. A jeśli takie myśli ciągle chodzą Ci po głowie, to cofnij się do Mind Shift, bo z takim podejściem daleko nie zajdziesz.

Czym się to różni od innych szkoleń?

Są szkolenia, dotyczące pisania nagłówków, całych ofert, tekstów na Landing Page itd, ale takiego jeszcze nie było.

Bo widzisz, gdy stworzysz silną i intrygującą obietnicę, skierowaną do klientów Premium, to oni na nią zareagują. A ona da Ci podstawę co całego marketingu.

Po tym łatwo stworzysz:

  • Unikatowy i silny nagłówek do każdej oferty (a wiadomo, że to klucz do skuteczności).
  • Całą ofertę, według schematu, najlepiej tego >>
  • E-maile promocyjne, budzące silne zainteresowanie (u właściwych klientów).
  • Przedsprzedające posty na Facebooka, kierujące do oferty właściwych klientów.
  • Przedsprzedające artykuły firmowe i na bloga, po których klient zaczyna się napalać na produkt.
  • Elevator Pitch do kilkusekundowej prezentacji swojego biznesu przy każdej okazji.

Jak widzisz, wszystko zaczyna się od obietnicy. (Tak uwiodłem swoją piękną żonę, więc to ma zastosowanie w każdej dziedzinie życia!)

Najlepsza część:

Do "technicznych" zasad tworzenia silnej obietnicy sprzedażowej dodam coś, co pomoże Ci pozbyć się skrępowania wysoką ceną i samą sprzedażą.

Bo co z tego, że masz dobry produkt, albo chcesz duuuużo zarabiać, pracując z klientami klasy Premium, jeśli wysoka cena ściska Ci gardło, że ledwo słychać, co mówisz? Albo gdy boisz się napisać naprawdę coś dobrego o swoim produkcie?

Na szczęście mam rozwiązanie. Pokażę Ci, jak z dumą prezentować swój produkt, patrząc prosto w oczy każdemu klientowi i z wielką pewnością podawać nawet bardzo wysoką cenę.

Twoja duma i pewność siebie będą wplecione w Twoją obietnicę - za każdym razaem, gdy będziesz ją przedstawiać klientom.

Jak będzie przebiegało to szkolenie?

Tak, jak zawsze na moich szkoleniach. Będziemy pracować na przykładach waszych biznesów.

Ok. 10% czasu zajmie nam wyjaśnienie zasad tworzenia Przełomowych Obietnic, a reszta czasu to zastosowanie ich na waszych przykładach. Może już w tym momencie powstaną gotowce, to natychmiastowego wykorzystania?

Napisanie takiej obietnicy przeze mnie na indywidualne zlecenie, to minimum 550 zł + VAT! Dlatego niektórzy niecnie wykorzystują te szkolenia do napisania przeze mnie tekstów, za ułamek rzeczywistej ceny.

A więc być może to jedyna taka okazja, bym za tak niską cenę napisał Ci kawałek tekstu, który wykorzystasz do zwiększania sprzedaży?

GWARANCJA: Jeśli po szkoleniu stwierdzisz, że to nie było warte tych pieniędzy, napisz tylko do mnie e-mail na darek@dynanet.pl a ja od razu zwrócę Ci całą kwotę. Zachęcam Cię jednak do przetestowania tej metody przez 30 dni! Tak, masz 30 dni na bezkarne przetestowanie szkolenia i tej metody - w tym czasie, w każdej chwili możesz napisać do mnie z prośbą o zwrot pieniędzy.

Na wykupienie pakietu Sales Shift zdecydowałam się, ponieważ:

- podoba mi się Twoje podejście do pisania tekstów sprzedażowych - koncentracja na kliencie i jego potrzebach, a dopiero później ubranie tego w odpowiednie słowa, żeby trafić w te jego potrzeby

- mam pozytywne doświadczenie zeszłorocznych webinarów CopyMajster - było konkretne wyjaśnienie teoretyczne i pokazanie na naszych przykładach zastosowania (przy okazji miałam też dodatkową korzyść, bo dzięki temu dostałam kilka gotowych tekstów)

- pakiet zawiera konsultacje po spotkaniach, a tego mi do tej pory brakowało - nie zawsze byłam w stanie wszystko zastosować, więc chcę mieć wsparcie

- klienci na spotkaniach cytują treści z mojej strony - więc widać trafiają do nich:)

- Kinga Abdrzejewska, www.kolibripodlogi.pl

Gdy w lutym 2015 kupowałem dostęp do wszystkich szkoleń Darka z serii CopyMajsterMind nie wiedziałem czego się do końca spodziewać. Z jednej strony spora cena jak za webinary, jakieś tam comiesięczne spotkania, na których nie wiedziałem, czy dopcham się, żeby zadać pytanie, czy problem z którym przyszedłem będzie rozwiązany, czy ja w ogóle dam radę przerobić do następnego webinaru materiały, które dostane. No i czy dowiem się czegoś nowego.

Po moich doświadczeniach z CopyMajsterMind wykupiłem dostęp na cały rok do webinarów Sales Shift.

Po wszystkich 11 webinarach, na których byłem, mogę powiedzieć, że jedynym do czego da się je porównać jeżeli chodzi o poziom, wdrażanie wiedzy, kontakt z prowadzącym są warsztaty na żywo u Darka w Kwidzynie, gdzie Darek jest tylko na wyłączność uczestników i rozwiązuje na bieżąco nasze problemy ze sprzedażą. Dlatego wiem, że Darek nie na wyrost mówił, że to webinary na żywo.

Już na przykładach uczestników widać było, że piszą coraz lepiej z miesiąca na miesiąc. Ja też czułem, że lepiej pisze. Ale dla mnie ważniejsze było to, że lepiej rozumiałem sprzedaż, a zwłaszcza to jak dotrzeć do klienta. Każdego, bez względu na branżę. Najlepsze, że mogę ciągle wracać do tych nagrań i wyłapywać inne rzeczy wciąż na nowo.

Nie ma pędzenia z tematami. Darek cierpliwie tłumaczy i odpowiada na każde pytanie. Sam też pyta i czeka na odpowiedzi. A potem najczęściej prostuje te złe i pokazuje to wszystko na przykładach. Super jest to, że Darek tworzy te teksty od ręki nie znając naszych branż, klientów i są one bardzo mocne. Nawet ludzie pracujący w swoich branżach po kilkanaście lat na webinarach są pod wrażeniem, że wreszcie ktoś napisał o ich klientach to co sami czuli ale nie potrafili tego wyrazić, a potem już wiedząc jak to napisać piszą to sami:)

Przykłady innych uczestników. To jest też dobre, bo ludzie często są zafiksowani na swój produkt i klienta, bo myślą, że ich branża jest inna. Ale, gdy odkrywają, czego tak na prawdę chce klient jako człowiek to uświadamiają sobie jakie to proste i zaczynają to wreszcie dobrze rozumieć i na webinarach sami rzucają pomysłami jak to wykorzystać w swoich tekstach.

I to jest świetne, że uczysz się na webinarach nie tylko na swoim przykładzie ale też na przykładach innych uczestników. Więc tak na prawdę przychodzisz z kilkoma problemami do rozwiązania, a zdajesz sobie sprawę, że jest ich więcej i często nie te o których myślisz są Twoim prawdziwym problemem. Ja sam często dostawałem dzięki przykładom innych osób rozwiązanie problemów ze swoją sprzedażą, o których sobie w ogóle nie zdawałem sprawy.

Dla mnie największą wartością w serii Sales Shift będą na pewno pół godzinne spotkania na Skypie z Darkiem przed każdym z webinarów i konsultacje e-mailowe. Tego mi trochę brakowało w poprzednich webinarach, ale teraz dzięki takiemu wsparciu będę mógł jeszce szybciej wprowadzać zmiany i przez to lepiej pisać, i więcej sprzedawać.

- Bartek Krawczyk, Copywriter, www.bartekkrawczyk.pl

Którą wersję szkolenia wybierasz?



Best
12 szkoleń plus wsparcie
9188 zł
  • Dostęp do wszystkich 12 szkoleń z serii Sales Shift (3564 zł)

  • Wszystkie nagrania video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Wszystkie transkrypcje

  • ActionShift - 12 przewodników pdf (324 zł)

  • 12 e-maili z oceną wdrożenia (1800 zł)

  • 12 sesji konsultacji po 30 minut na Skype (4200 zł)

12 szkoleń
3888 zł
  • Dostęp do wszystkich 12 szkoleń z serii Sales Shift (3564 zł)

  • 2 formaty nagrań: video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Transkrypcja

  • ActionShift - 12 przewodników pdf (324 zł)

  • 30 minut konsultacji na Skype (350 zł)

1 Szkolenie: Promise Shift
297 zł
  • Nagranie szkolenia
    (Czas nagrania: 2:13:30)

  • 2 formaty nagrań: video i audio

  • Wszystkie slajdy

  • Transkrypcja

  • ActionShift - jednostronicowy przewodnik

Prowadzi Darek Puzyrkiewicz z Dynanet.pl - copywriter, handlowiec i trener biznesowy. Zmienia słowa w pieniądze, prowadzi szkolenia i warsztaty z copywritingu H2H zarówno na miejscu, jak i w siedzibie klienta.

Sales Shift Newsletter